HejHejHej!

Nu är det inte långt kvar! Ska bli en jävligt trevlig trav dag! Har pluggat och klippt å klistrat med denna rad och tror att den är fulländad nu!

Avdelning 1: Står nog mellan Bobtail och Jodas Julia men jag tar med ett par hästar till. Såg att det var mycket strykningar så jag är rätt säker på att fyra hästar räcker..tänkte först om man skulle spika Bobtail men jag hoppas på en liten skräll. hoppas Swept to victory kan smyga med och ta dom på upploppet!

Avdelning 2: Känns som ett väldigt öppet lopp! Tror att den som sitter rygg ledaren på upploppet tar dom andra på open stretch..men frågan är ju vem det är som sitter där bara. tror att det kan vara Ekets Patrik som sitter där och spurtar ner dom andra till slut..men jag har ju ett par till hästar med..så jag borde ju ha vinnarn med tycker jag!

Avdelning 3: Tänkte att jag skulle spika Sebastian K men tror att detta kan ske..Ludde och Jenny j Karlsson med In Vivo Face kommer att tokköra mot varandra och vara rätt möra när dom kommer till upploppet och kan då bli nersprungna av nån annan..eventuellt min tok skräll Midsummer king som faktist har vart grym nu på slutet!

Avdelning 4: Fyyy fan vilket lopp! Tror Beanie M.M. sitter i täten efter ett tag och bara gaaaasar! Kan räcka ända in i mål..men han har ju troligtvis Nu pagadi i rygg och en helt galen Torvald Palema som kommer gasande på upploppet! Så jag vet inte? Men tror att tre streck räcker iaf!

Avdelning 5: Dom som såg senaste loppet med Gossip Queen förstår varför jag spikar denna häst! Exakt samma förutsättningar nu som i det loppet och tror att han tar dom med 4-5 längder!

Avdelning 6: Här tar jag med många hästar. Ryan Trot kommer att gasagasagasa från start å bara fortsätta gasa..sist var det väldigt nära att det räckte hela vägen och kan kanske göra det nu..men då kom Junction och tog han på mållinjen och kan ju hända nu med. Sen den där Beastar verkar ju vara en jävligt stark häst som jag tror kan vinna med.

Avdelning 7: Många spikar Yarrah Boko..det tror jag inte ett smack på! Själv tror jag att Katjing sitter i andra-tredje ytter och bara smyger med och kommer bombandes på upploppet!


V75-1: 2-3-7-9

V75-2: 1-2-3-4-7-9

V75-3: 2-6-7-9-11

V75-4: 1-5-7

V75-5: 12 Gossip Queen

V75-6: 1-2-3-4-6-10

V75-7: 8 Katjing



God Tur allesammans!

Kommentarer
Postat av: Farbror sne rygg"alias"Fritte

Tjenare Karlsson

Här kommer min och frugans rad :)



Avd1: 2-3-9

Avd2: 2

Avd3: 6-9

Avd4: 1-5-7-8

Avd5: 1-3-10-11-12

Avd6: 1-6

Avd7: 2-4-5-8-10



God tur, vi ses på Åby travbana :)

2010-04-17 @ 12:50:12
Postat av: Karlsson

Ser bra ut Fritte!

2010-04-17 @ 12:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0