V64 -28April

Jahopp Lunchen är glömd och nu slår man ur underläge igen! ;)
V64 ikväll! Jackpot!

Tänkte länge på att gardera första avdelningen men jag ändrade mig när jag såg intervjun med Tarzan på lunchtravet på 4an när han var rätt säker på att Nu Pagadi skulle vinna loppet å trodde inte alls att Iceland hade nån chans. Så jag litar på han ;) ne men han såg ju inte direkt ut att va på topp i årsdebuten så han behöver nog ett par lopp till innan han e på G! Så det blir en spik helt enkelt!
Sen låser jag avdelning 2 och 3. Det borde räcka.
Fjärde avdelningen tar jag med desto mer hästar. Hoppas på en liten skräll så det blir lite utdelning iaf.
I femte avdelningen är det många som spikar S.J.s Otto har jag märkt men tycker det är alldeles för bra hästar med för att spika, hoppas och tror mest på Domino Eson som har gjort det jäkligt bra på slutet!
Sen i sista avdelningen blev det rätt så lätt att spika efter alla strykningar! Kaffir Face vinner med ett gäng längder!

V64-1: 3 Nu Pagadi
V64-2: 4-10
V64-3: 5-7
V64-4: 2-7-8-9-11-12-14
V64-5: 4-5-8-10-11
V64-6: 6 Kaffir Face


140/rader

DagensDubbel ikväll blir samma rad som här ovan!

Ha en fin travkväll!
Själv ska man jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0