V64!

Jahopp idag är det nya tag som gäller! Gårdagen är bara å glömma å nu är det jackpot!!
Ser ut att bli riktigt trevliga lopp på solvalla ikväll! skulle vart sköj att åka dit men man ska ju jobbe!
Har tur om jag hinner se dom sista loppen på liven ikväll! Får jobba på helt enkelt!

I första avdelningen tar jag med 5 hästar..många som väljer att spika Infatti November men det är så jävla bra hästar med så jag vågar inte!

Sen i andra avdelningen, ett lärlingslopp brukar det ju kunna smälla lite kör jag ett lås med Juan Peron och Quantum town girl..den förstnämnda spurtade riktigt riktigt bra senast då den vann och Quantum town girl har gjort det jäkligt bra på slutet oxå!

Sen i tredje avdelningen tar jag med fyra hästar där jag tror Mr Jef Fior har stor chans att skrälla!

Avdelning 4a tänkte jag spika River de liton men vågade inte då jag tror Overture FH kan bli farlig..från spets kanske?

I 5e spikar jag Robin K som bör leka hem det här loppet rätt så lätt tycker jag.

Sen i sista avdelningen ser det väldigt öppet ut tycker jag så jag tar med att gäng hästar och hoppas på en liten skräll kanske Henrik Kemp

Jaja lycka till då mina vänner! Nu är det snart dax att dra och jobba!


V64-1: 5-6-9-10-11
V64-2: 4-8
V64-3: 2-5-8-9
V64-4: 7-12
V64-5: 9
V64-6: 1-2-4-6-7-10-11-12


640rader/640kronor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0