V75 Umåker

Tjaba!

Fan va skönt det är att vakna upp en morgon i slutet på April å se att det är helt vitt ute...skitskitskit! Jag vill ha sommar och jag vill ha det NU! Ska bli så skönt att glida runt här på baksidan i bar överkropp och dricka folköl och klippa gräsmattan! Jaja det kommer väl!? Men nu skiter vi i vädret och koncentrerar oss på TRAV!

Tjohoo! Har suttit  här i veckan och gått igenom denna 75a fram å tillbaka..trodde jag hade full koll fram tills igår då jag fick en blackout och var tillbaka på noll kändes det som...jag vill ha skrällar ...men det finns så många! :)
Hade en rad färdig för typ 2000:-..men kände att vafan det är ju inte speciellt kul att lägga upp en rad för ett par tusen å inte kunna lira den IRL..så jag började om på noll och gjorde en tokrad för 180:-!  Och fan den ser bra ut och jag tror stenhårt på den..självklart finns det några hästar som jag hade velat haft med men chansar och kör på dom jag tror mest på! Nu kör vi!!

Avdelning 1: Har vart lite sugen på att gardera detta lopp..men vafan han kan väl inte förlora!? Fan jag ser när CalamaraDonna kommer ut i tredjespår på upploppet och vinner med en nos..Tyst! Nej Maharajah Vinner!

Avdelning 2: Tror det kan bli riktig jävla körning om täten mellan Alvena Nonstop och Chuck Liddell! Och det gynnar min tipsetta Trotteur som var riktigt kanon senast! Sen tar jag med Destinys Girl oxå som är en rolig outsider som gått jäkligt bra den me!

Avdelning 3: Tror stenhårt på Star Running! Iofs har jag gjort det dom 5 senaste starterna oxå..men nu har han ett kanonläge! Men här har ni omgångens korsdrag: Nicolas Cake!! till 2%! Sug på den ni!

Avdelning 4: Många snackar om att El Sueco aldrig startat från bakspår och aldrig mött sånt här bra motstånd...men vafan hästjäveln har krossat allt motstånd han mött med som minst 6 längder! Skulle inte spela roll om han startade med 100m tillägg han skulle vinna ändå!

Avdelning 5: Kallblod..ingen favorit. Drar 3 streck här å hoppas det räcker. Har ingen direkt koll på hästarna förutom Stamping då..har inte gått så bra iår men tror å hoppas på att han rundar allt..annars gör Best Elden det..annars vinner Ulvsås Elvis från ledning! Yes det låter bra!

Avdelning 6: Kör ett lås här med helt galna Ryan Trot som kommer kötta iväg redan från början och köra tills han stupar och Magic Space som har gjort det bra!

Avdelning 7: Här hoppas och tror jag på en tok skräll! G.Q. Man till 7%! Tar med Youpie och King Of Lace oxå!

Jahopp nu hoppas vi på miljoner!


V75-1: 4 Maharajah
V75-2: 1-3-6-9
V75-3: 1-3-7-9-12
V75-4: 11 El Sueco
V75-5: 2-11-15
V75-6: 4-10
V75-7: 6-10-11


360rader/180kronor

God tur Racinglovers!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0