Badoskulden borta!

TjoTjoHej!

Jodå idag har man tagit sin badoskuld! Var nog en sisådär 3-4 år sen man bada! Men det var riktigt fint att glida runt bakfull å jävlig ute i vattnet! Fy fan va kul man hade igår och vilka jävla lopp!! Tipsen gick inte så skitbra men det var trevligt ändå! Ewe Palema viken jävla häst! Grymt! Sen Amaru Boko som bara dominerade i E3 Finalen! Tokit bra! Sen stog man uppe i komentatorshytten och såg sista loppet när Rakas piskade upp motståndet! Träffade Edlund & Nilsson! Gäller att ha kontakter! Eller va säger du Fritte? ;)
Ja nu är det bara se fram emot Halmstad! Fy fan va sköj det ska bli! Trotting startar på Fredag där nere! Vinnare 1000spänn som gäller! ;)
Yes nu ska jag ta å hoppa in i duchen å tvätta av mig skitvattnet jag plaskat omkring i!
Ps.kolla in min DD vinst här nedanför! ;)Snyggt Karlsson! TackTack!

Tudililudis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0