EnDagKvar!

jappjappjapp!

Bevittnade just en jävla skräll i fotbolls vm! Holland piskade upp Brasilien skapligt!
Vi hoppas på lite såna korsdrag imorrn med tycker jag!

Har gått och funderat idag över v75-6. Kadett/Raja/Kadett/Raja?? Stog och slipade mitt golv med min otroligt tuffa å balla slipmaskin när det kom en byggare gående med en kärra full av verktyg som hade texten Robert Bergh på sig! Vilket jävla sign tänkte jag! ;) Sen när man stod på macken och skulle tanka på vägen hem kom en röd fin gammal bil rullande förbi! Det var en Opel! en Opel KADETT! Japp man måste lyssna på signalerna universum ger oss så jag tokspikar Kadett C.D. imorrn!! ;) Iofs är det ju inte så vanligt med byggare som heter Lufti Kolgjini eller bilar som heter Raja Mirchi! men det skiter vi i! ;)

Har gjort en rad nu som jag är ooootroligt nöjd med men det kan komma lite ändringar imorrn efter värmningar och alkohol intag! ;)

I första avdelningen tror och hoppas jag på en liten skräll! Tycker att 1 Exceptional Kemp är jäkligt bortglömd och Johnny Takter är ju ruggit het just nu! Min andra skräll är 10 Maggan S.E. som nog kan smyga med och har gjort det svinbra på slutet!

I Andra blir 8 Sanity stor favorit och han har ju visat att han kan vinna från alla positioner så han blir svårslagen! Men jag kan inte låta bli att ta med 1 Ewe Palema efter hennes lopp på Mantorp som man såg på plats! Ruggig!
Tror Sanity får dödens utanpå Ewe och då blir det tufft! Sen när jag ändå garderar tar jag med 11 Izara som kan dra om många om det blir tempo där framme!

I tredje har vi ytterligare en favorit att knäcka! Tror att 6 Beanie M.M. försöker dra till täten från start och försöker dra ner tempot och bara dra undan på upploppet, men nejnej! ;) Tror 2 Harpers Joker bara köttar till tät med Takter där bak! och Beanie får nog kämpa för att komma dit! Harpers Joker ska troligtvis gå med norskt för första gången så han kanske bara borrar ner skallen och åker ifrån dom från start! ;) Men om det blir körning där framme kanske mina riktiga tokskrällar kan komma in i matchen! 8 Global Investment är en liten favorit som kan överraska och samma gäller 9 Acclaim som nog gärna vill vinna på hemmaplan!

I fjärde kommer MrKarlssons första spik! 3 Mr Wade har visat att han är en riktig topp häst och jag tror han bara vinner detta helt enkelt!

Femte är jag lite inne på att spika 7 Belinda Sign och det kanske blir så oxå..men vill gärna ha med 14 The Z på kupongen när han kommer blåsandes över upploppet och chockar alla! ;)

I sjätte kommer som sagt min andra spik! 2 Kadett C.D men kan bli att om jag spikar föregående lopp så kanske jag fegar ur och garderar med Luddes 3 Raja Mirchi. Tror faktiskt att det inte krävs mer en max dom två på kupongen..en klass för sig helt enkelt!

Sen i sista har jag plockat bort dom tre mest streckade hästarna. Det är ett väldigt öppet lopp och jag tror mer på mina fyra hästar en dom tre mest streckade! 11 Rakas är het nu och 4 Karbo Cake gör alltid bra lopp!



Yes men som sagt det kan bli ändringar under morgondagen!
Jag tar med mig min tuffa I Phone till banan så det kommer live uppdateringar på Twitter å Fejjan för dom som är intresserade!;)

Ha en fin fredagskväll och en ännu bättre Lördag så hörs vi!
Och du Fritte! Hoppas inte tolvan vinner i första DD! ;)

Tudiludis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0