Hemma..

Hejhejhej!

Vafan gör du MrKarlsson? Åker hem från Halmstad dan innan V75? Idioti!
Vart lite ändrade planer så man var tvungen att sätta sig i bilen efter loppen igår och rulla hemmåt!
Ja e inte bitter..eller lite kanske. menmen så är det.
Fick ett stekhett tips igår..en bekant hade snackat med Horpestad som var väldigt förhoppningsfull inför stosprintern med Spirit Of The Day igår men MrKarlssons telefon valde att stämpla ut tidigt så man fick inte upp det innan loppet! Synd för er då! ;)

I Torsdags efter sprintermästaren packade vi in oss i en hästtransport för att ta oss hem. Jag, Tommy, Olle (tränare uppifrån boden tror jag) och sist men inte minst Petri Puro. Där satt vi fulla å glada och pratade trav! Trevligt som faen! Jag frågade om Commander Crowe var en solklar spik och han svarade på sin finlands/svenska. dum fråga dum fråga! ;)

Men det är ju så att Commander är obesegrad på hemmaplan och har lite problem med resandet och efter förra startens upphämtning efter galopp tror jag han vinner med många längder..så att gardera i guld finns inte på kartan! Omgångens säkraste spik!

Nu ska jag sätta mig å finslipa lite på systemet!

Tudiludis så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0