Nu är det nära!

Hejhejheeej!

Nu börjar den stoora dagen närma sig! Lördag, Sundbyholm, Jag, Öl, och en massa massa fina travlopp!
Det ska bli riktigt nice! Man har inte lirat nåt nu i veckan utan bara pluggat V75! Det är en lite små knepig omgång. Blir inte förvånad om det blir en favoritrad, men tror faktiskt att det kan bli lite utdelning!
Har insett att det är ganska tråkigt och fegt att köra mer än en rad! :) Ska sluta upp med det på en gång å satsa alla kulor på en rad!

Min första tanke var att spika Sanity i andra och Mr Wade ifjärde men dom är just nu liteför stora favoriter så det nästan blir lite roligare att försöka knäcka dom! :) Men vi får se hur det blir!

I guld är jag inte riktigt säker på att Beanie M.M. tar det som många andra verkar vara! Jag är lite inne på att Hockey är riktigtriktigt sugen på att vinna på hemmaplan med Acclaim och kommer gasa med allt som går! Sen har jag jävligt svårt att inte ta med min absoluta favorithäst Star Running! Tror iofs att han fått sina chanser att vinna men man vet aldrig! Han är ju nästan ALLTID med där framme! ;)

Sen i femte kommer en till favvohäst som måste med på kupongen och som man vunnit lite kulor på senaste året! THE Z med Conrad Lugauer! OjOjOj Korsdrag i kupongerna! ;)

Kommer med mer funderingar imorrn!

Jag vill passa på att varna folk som kommer in här på bloggen att Lyssna inte på mig! Jag har inte satt ett spel på huur länge som helst! Jag gör detta enbartför mig själv! hahaha
Det var skönt att få ur sig! Så jag inte får nå skit om nån liten stackare kommer in på bloggen å lyssnar på mina "tips". Fast iofs så har väl inte Nybrink, Vadsmo eller Malla satt ett tips sen Sundsvall brann! ;)

Jaja nu ska jag ta min kaffe kopp och gå ut å sätta mig i kvällssolen och bara njuta med min travblaska! ;)
Lycka till nu Fritte! Bra att du inte ger upp bara påt igen! ;)

Tudiludis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0