SEMESTER!

Hejhejhej!

Japp nu är det offeciellt semester!
Tänkte börja den med att piska upp grannarna i tennis! ;)

Har nog vart den läääängsta arbetsdagen någonsin idag. Tittat på klockan var fjärde minut ungefär! :)
Imorse på väg till jobbet mötte jag en bil som blinkade som satan på mig så jag kolla i backspegeln när jag mött den sen när jag riktade blicken framåt stod en stor jävla älg mitt i vägen! Var ca en decimeter från att kötta på den i typ 100 blås! Ibland har man röta! Skulle ju vart jävligt snyggt om man hade gått å dött sista dan innan semestern! :P

Imorrn bär det av ner till Halmstad! Fina stränder och mycket fint trav! Ska bli så jävla Nice!!
Ne nu står dom här och bankar på dörren!

Ett litet tips inför ikväll: kör V6 ;)

Tudiludis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0