Sprintermästaren!

Hejhejtudilu!

Japp nu är första ölen knäckt och man börjar tagga upp!

Vädret är inte helt skitbra men det är rätt skönt att det inte är +30 som det var på Sundbyholm förra Lördagen!
Jag har vart riktigt dålig på att lämna tips här på sidan dom senaste veckorna..jag har vart jäkligt spel osugen den senaste tiden även fast det har blitt rätt mycke trav men nu börjar jag bli sugen som fan på att vinna lite kosing!
Tänkte lämna ett VP spel till varje lopp idag! Sen får man se hur det går! Kommer att twittra som fan här idag och resten av tiden här nere! Så om ni är sugna på lite roliga bilder & MrKarlsson tips är det bara gå in å följa mig på twitter (EnsamVinnare) annars så visas det ju även på Facebook å här på bloggen! men det ska bli ruggit kul ikväll! Mycket folk och svinbra lopp! Ska bli kul att se Lopp 2 ikväll som är "Upp till bevis" loppet med tränarna själva som kör! 80.000 i första pris så det är ju mycket på spel, inge ploj alltså som jag trodde det var först!
Det blir första gången man är på Halmstadstravet! Tänkte att jag skulle bokföra vilka travbanor man vart på..och målet blir att man ska ha vart på varje bana tillslut! Skulle va tufft tycker jag! :)

Men här kommer lite VP spel till kvällen som ni får haka på om ni vill! ;) Inget att rekomendera kanske ;)

Lopp1: 8 Yerbas Ruter Kung
Lopp2: 6 Energy Ås
Lopp3: 5 Infinito Broline
Lopp4: 9 Zeppelin Rapida
Lopp5: 10 Commanding View
Lopp6: 10 Oracle
Lopp7: 5 Global Limousine
Lopp8: 8 True Q
Lopp9: 7 Le Cannibale
Lopp10: 5 Global Legacy
Lopp11: ---------------
Lopp12: 8 Bad Migren

Vi Säger att jag sätter 100VP ivarje lopp så får vi se hur det ser ut imorrn när vi räknar ut det! haha

Ha nu en skitbra travdag alla! Det tänker iaf jag ha! ;)
Missa inte Trotting Princess imorrn! Lopp 1!

Tudililudis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0