V4 Lindesberg!

Hejhejhej!

Gårdagens V65a vart en rejäl flopp! Mina två inledande chansspikar gick inte in och då var kvällen förstörd.
Nybrink satt med full pott efter fyra avdelningar men hade två rätt dåliga spikar i dom två sista loppen.
Men han tog hem kampen med 4-2 över MrKarlsson iaf! Grattis! ;)
Tänkte köra mig en V4 så här på morgonkvisten! Känner att spel suget börjar komma krypandes så här på semester! Ska köra en V64 ikväll oxå men den får ni vänta lite med!

Rätt fina lopp på Lindesberg idag faktiskt!
I första avdelningen startar Gooparnas raket 5 Missy som jag tror ingen kan rå på! Skulle vara 9 Prins Indika som eventuellt kan smyga med irygg men jag tror Goop tar hem det med marginal!
Jag följer upp med en spik i andra direkt! 8 Grades Roc med Gooparna igen! Vann med 9 längder senast efter ett tags vila och var ruggit fin! Dåligt läge med tror han körs fram till ledning sen är det klart!
Sen hoppas vi på lite korsdrag i dom två nästkommande avdelningarna så det blir lite utdelning!

V4-1: 5 Missy
V4-2: 8 Grades Roc
V4-3: 1-2-4-10
V4-4: Alla

96:-


Tudiludis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0