V65 Örebro

Hejhejhej!

Fy satan va jag hatar bromsar..eller heter det bronsar? ja vet inte..dom där små jävla krypen med vingar som flyger runt och äter från mig! Var ingen smart ide att klippa gräsmattan imorse. för det tyckte dom tydligen om som fan! går inte att gå utanför dörren här hemma och det är inte direkt svalt å skönt här inne..runt 30 strecket! tur att det finns bordsfläcktar iaf! hoppas på att dom gett sig tills imorrn!

Japp vart iaf ett gäng fyror på gårdagens V64a. 120:- fick man tillbaka!
Idag tänkte jag slå på stort! ett V65 system för 1500 bananer! Ja det är faktiskt bananer därför jag tänker inte lämna in det. Inte för att jag alltid lämnar in raderna ja lägger ut här.  Men om jag hade haft råd så skulle jag faktiskt göra det den här gången. Har pluggat V65 som aldrig förr och har hittat ett nytt system som jag tänkte testa! Det är nu till en början hemligt! ;)
Men om det är någon där ute som sitter på ett gäng tusen och inte vet vart dom ska göra av dom så är det nästan att jag rekomenderar att lämna in detta system! ;) haha ne gör inte det! vill inte ha massa galna travtippare efter mig! ;) Men här är det iaf!

V65-1: 1-4-5-7-11
V65-2: 2-3-4-5-8
V65-3: 2-6-7-8
V65-4: 1 Cash Is Fun Zaz
V65-5: 3-6-11
V65-6: 2-6-7-8-12

1500rader/kronor


Blir ingen heads Up idag då det är lite svårt att hitta nån som lämnar in ett V65 system för runt 1500:- ;)

Men jag har ett riktigt hett VP tips åt er där!
Örebro. Lopp 9. Häst 10 Young Beauty.
Hörde en liten travfågel viska nåt smaskigt i mitt öra om denna häst! I say no more! ;)

Nu ska jag fortsätta bråka med dom flygande små satarna!

Tudililudis för fan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0