V75 Årjäng

Hejhejhej!

Här kommer det lite sista minuten tankar kring dagens V75a!

Avdelning 1 & 2 är riktigt kluriga! Tror man borde ta med spår 1-2-3 i båda loppen, då det känns att spåren där framme kan va riktigt viktiga när det är så jämna lopp!
Är väldigt inne på att 2 Stardust Night i första avdelningen får tät och kan nog sitta där länge! Har sparat ut hovarna så troligtvis blir det barfota oxå! Korsdrag!
Tror att Svanstedt och 8 Fast Allegro blir farliga i andra avdelningen men kan lika gärna bli hur som helst så jag tar med ett gäng hästar!
I guld tror jag faktiskt att 4 Beanie M.M. sopar banan med konkurenterna! 1640 denna gång och han har lärt sig från förrA Lördagen och kommer inte släppa in nån i loppet!
Fjärde avdelningen tror jag det står mellan två hästar! 6 Nouveau Zet & 11 Lanelot Eson! Räcker med dom!
Femte är kallblod och känns öppet! 1 Rimaggan ensam på start och kan sitta där hela vägen! Men tar med två till!
Sen i sjätte avdelningen tror jag stenhårt på att Adielsson rattar in Luddes 11 Joke Face till en säker seger! Åke kommer till tät och försöker dra ner tempot då kommer Jokern och köttar förbi och bara vinner!
Sista känns öppet och jag tar med ett gäng hästar! Tror 7 Minos Vang övertar tät rätt fort och kanske sitter där hela vägen men är lite inne på att 10 Rano kommer svepandes tillslut!

V75-1: 1-2-3-5-6-9-11
V75-2: 1-2-3-6-8-14
V75-3: 4 Beanie M.M.
V75-4: 6-11
V75-5: 1-6-8
V75-6: 11 Joke Face
V75-7: 3-4-5-7-8-10


1512 rader / 756 kronor

Lycka till så kööör vi!! ;)

Tudiludis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0