Dagens dubbel 14 Juni

Hejhejhej!

Idag har vart en jobbig dag..tror att baksmällan slog till på nytt..har vart riktigt skittrött hela dan och det är fruktansvärt skönt att arb.dagen är slut! Ikväll spelar Italien sin premiär match i VM mot Paraguay. Italien brukar starta mästerskapen riktigt kasst och 3.80 i odds på Paraguay är taget! Dom slog bla Brasilien i kvalet! Bara en sån sak! Men vafan det här är ju en travblogg eller?

Ikväll är det trav på Färjestads travbana!
Och jag ska lira mig en DD tänkte jag!
Tror att det kan bli riktigt fin utdelning faktiskt så jag drar i väg en chans dubbel för en 2hundring!
Treecko med Svanstedt i första är fantastiskt överspelad och samma sak med Yolly Tolli T i andra så jag tror det kan bli fina pengar!

DD1: 1-3-4-5-10-11-12
DD2: 10-12-15

21x10 = 210:-


Såg startlistorna till Lördagens V75a..ser lite tamt ut va? Guldloppet är ju riktigt fint men resterande lopp är lite sisådär tycker jag. Men jag klagar inte! Tycker det är lite skoj när det är lite hästar man har noll koll på!
Tror man kan hitta några riktiga korsdrag!
Jaja lycka till ikväll och ha en fiin kväll!

Tudiludis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0