Dagens Spel!

Hejsan!

Fy fan va man mår fint! Jävligt trött men ändå så fint! Sommar idag och jag har en I Phone! ;)
Fan måste komma på nåt sätt att enkelt lägga in bilder direkt från telefonen in hit på bloggen!

Men nu är det trav som gäller!
Tänker inte lägga in nån V65a eller dubbel idag men kan komma med ett dagens spel åt er! :)
I första avdelningen av V65 tror jag att häst nr 1 Sunrise star D.E. med Ludde håller undan för favoriten 3 Mr Jef Fior och vinner till ett odds runt 5gg pengarna! Sen en liten varning! V65-4 kommer det skrälla i! Så strecka på där ute! hoho Nehe nu jävlar blir det till att knäcka en liten Torsdags pilsner tror jag!

Glöm inte å kika på Frittes Dubbel! Tror han börjar bli het! Å ja Fritte nu börjar det bli dax för en egen travare snart! ;)

Ps. Imorrn startar Trotting Princess i Diamantstoet försök 4! DD-1, V65-5, Lopp 8, Spår 12. Tror det kan gå bra! 999 i Nuvarande odds! Kan bli lite klirr i kassan tror jag! ;)

Tudililudis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0