DD Dannero 24Juni

Hejhejhej!

Fy satan va fint men långhelg!! Sitter med en wirre å har det gött! ;)

Fritte är nog rätt full just nu så det blir MrKarlsson himself som tar över dubbeln för idag! ;)

I första avdelningen tror jag man är rätt säker på två hästar! Min första är 1 Myllarfaks som det finns en liten risk att han blir fast men kan nog lösa det ändå! Sen tar jag med favoriten 10 Järvsöviking!

I andra avdelningen tar jag med fem hästar!
Min skräll är 11 Marta Da Silva med Robert Bergh som har vart ute mot bra mycket bättre hästar senaste loppen och sett bra ut! Sen tror jag mycket på 1 Livi Elegance som har haft två galopper dom två senaste men sett bra ut innan det! 7 Showstopper såg finfin ut senast och måste med på kupongen!

DD1: 1-10
DD2: 1-2-7-11-14

100:-



Lycka till nu allesammans!

Yudiludis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0