Frittes DD Lindesberg 10 Juni

Dagens Dubbel På Lindesberg Ikväll

DD1: 5-7                      2st hästar

DD2: 4-5-6-9-11        5st hästar

2 x 5 = 10     10 x 10 = 100kr

Hur Tänker Fritte???

I dagens dubbel 1 ser häst nummer 7 Dont Wear PJS med Örjan Kihlström i sulkyn ut att bli favorit,
men jag garderar med häst nr 5 Lights On Broadway med Åke Svanstedt.
Lights On Broadway har startat 4ggr i år och blivit 1:a en gång 2a: en gång och 3:a 2 gånger.
Jag tror att den kan ge Dont Wear PJS en riktig fight.

I dagens dubbel 2 tycker jag att det ser mer öppet ut.Jag tar med 5 hästar.Åke Svanstedt med häst
nr 6 Toulouse är favorit, men jag känner mig inte riktigt säker på den.Jag ser som sagt många hästar med
chans.En skräll som jag tror kan vinna är häst nr 11 Lass Twist med Tony Wallin.Tycker att man bör ha med
den på 5 hästar.

Nu håller vi tömmarna och hoppas på mer utdelning ikväll :) / Fritte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0