Frittes dubbel 11 Juni

Dagens Dubbel i Östersund Ikväll

DD1: 2-6-10-13-15    5st hästar

DD2: 1-7-8-9-11-12   6st hästar

5 x 6 = 30     10 x 30 = 300kr

Hur Tänker Fritte???

Jaha det gick ju inget vidare igår, men det är bara att se framåt och ta nya tag.
Satsar lite större idag för jag tror på höga odds :)

Gratulerar Mr Karlsson som satte DD igår :).

I dagens dubbel 1 ser häst nummer 2 Quissi Du Goutier med Robert Bergh i sulkyn ut att bli favorit.
Jag tar med 6st hästar här.En skräll här som jag väljer att ta med är häst nummer 6 Borderline med
Ulf Ohlsson. Tror att den kan ha en chans. 10 Bart Sjöhammar, 13 True Q och 15 Imola November
garderar jag med.

I dagens dubbel 2 tar med 6st hästar. Erik Lindegren med häst nummer 12 Belinda Sign ser ut att bli favorit
här. 8 Global Legacy med Johnny Takter, har startat 6ggr i år.Kommit 1:a 1 gång och 2:a 2ggr. Takter är i
stöten och jag tror att den har god chans att vinna här.

Imorgon är det snapsfrukost med arbetskompisarna, men ska försöka att lägga in en bra DD ändå :).

Lycka till så kör vi alla racing lovers / Fritte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0