Frittes Dubbel 16 Juni

Dagens Dubbel på Solvalla

DD1: 1-2-4-5-8-9-12     7st hästar

DD2: 2-5-6-9-11             5st hästar

7 x 5 = 35     35 x 10 = 350kr

Hur Tänker Fritte???

I dagen dubbel 1 ser häst nummer 1 Pompano Mick med Jorma Kontio ut att bli favorit.
Jag har tagit med 7 st hästar i detta lopp. Stefan Melander med häst nr 9 Pitch Command
tar jag med som en liten skräll :). Han har startat 4ggr i år kommit 1:a en gång och 2:a en gång.

Dagens dubbel 2 ser häst nummer 5 Ibiza Broline med Per Lennartsson i sulkyn ut att bli favorit.
Jag tycker inte att den känns så säker så jag garderar detta lopp och tar med 5st hästar.
Örjan Kihlström med häst nr 11 Giddman Är en skräll som jag tycker man ska ha med.
Har startat 11ggr i år och visserligen bara blivit 2:a en gång och 3:a två gånger, men tror
att den kan ha en chans med tanke på Kihlström i sulkyn :).

Nu känns det som att det är dags för lite utdelning så lycka till alla travälskare där ute :) / Fritte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0