Frittes Dubbel 17Juni Åby!

Dagens Dubbel på Åby

DD1: 9-10-12            3st hästar

DD2: 2-7-8-9             4st hästar

3 x 4 = 12     12 x 10 = 120kr

Hur Tänker Fritte???

Ja det kan man undra.Måste börja vinna lite pengar nu och inte satsa så mycket :).

Jag och Mr Karlsson måste ju tjäna ihop till våran travhäst så fort som möjligt :).

I dagens dubbel 1 är häst nummer 10 Hotnight Crash med Johnny Takter favorit.
Jag garderar med Jennifer Tillman som kör häst nummer 9 White Shark och häst nummer
12 Super G med Kung Åke i sulkyn :).White Shark har startat 9ggr i år och kommit 1:a 2ggr
2:a 1 gång och trea 1 gång.Super G har startat 11 gånger i år och kommit 1:a 2ggr och trea
3 ggr.

I dagens dubbel 2 har jag tagit med 4 hästar.Häst nr 2 Victory Love med Åke Svanstedt i sulkyn
är stor favorit här.Nr 8 Bowling Inferno med Johnny Takter har jag med här som skräll likaså
nr 9 Junction med Björn Goop.Fyller också ut med häst nr 7 Rutger Raket med Oskar Florhed som
jag tror har stor chans att vinna :).

Nu hoppas vi att det vänder och börjar ge utdelning i plånboken :) / Fritte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0