Frittes Dubbel 18Juni

Dagens Dubbel i Kalmar

DD1: 7-9-12                      3st hästar

DD2: 1-2-4-6-7-10-11    7st hästar

3 x 7 = 21     21 x 10 = 210kr

Hur Tänker Fritte???

Äntligen så blev det lite vinst igår :).Var på tiden.Är taggad nu känner jag :).

I dagens dubbel 1 så är häst nummer 7 Lipgloss med Johnny Takter stor favorit.
Man kan väl lugnt säga att Takter är i stöten nu. Men jag garderar här med häst
nummer 9 April April med Jörgen Sjunnesson. Tror att den har en chans ikväll. Sen
kan jag ju inte låta bli att ta med en häst som mitt hjärta slår lite extra för :).Häst
nummer 12 Trotting Princess eller vad säger du Mr Karlsson ;).Johan Svensson sitter
i sulkyn och detta är min skräll i detta lopp.

I dagens dubbel 2 har jag tagit med 7 st hästar.Satsar lite mycket idag igen, men jag ser
många hästar med chans här.Häst nr 7 Fram med Klaus Kern ser ut att bli favorit.
Nummer 10 Lass Formula körs av Johnny Takter och den måste vara med :).
Häst nummer 1 Cloria Victis, nr 2 Vagabond Hornline och nr 11 Casander Boy vågar
jag inte låta bli att ta med i detta race.Häst nummer 4 Parakean med Lars Högström är
med som skräll.

Idag blir det högt odds känner jag på mig, så det är bara att hålla tömmarna :) / Fritte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0