Frittes Dubbel 23Juni

Dagens Dubbel på Solvalla

DD1: 1-6-7                  3st hästar

DD2: 3-4-6-9-11        5st hästar

3 x 5 = 15     15 x 10 = 150kr

Hur Tänker Fritte???

Här kommer min DD rad på 150kr som jag hoppas ska ge lite mer klirr i kassan än igår :)

I dagens dubbel 1 så tror jag att det står mellan häst nummer 1 Västerbostreetlite med
Robert Bergh i sulkyn och häst nummer 7 Gossip´s Queen med Björn Goop.Men jag garderar
med 6 Tosca Du Ling med Örjan Kihlström eftersom Kihlström är Kihlström :).

I dagens dubbel 2 tar jag med 5st hästar.Nummer 3 Staro Dixieland med Erik Adielsson kan bli favorit
med jag tycker att detta lopp känns öppet och ser många hästar med chans.Häst nummer 4 Leonardo Nibs
med Erik Svensson har jag med som skräll i detta lopp.Bör ge minst 50 i odds :).

Nu håller vi som vanligt tömmarna och ger järnet :) / Fritte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0