Frittes Dubbel Boden!

Dagens Dubbel i Boden

DD1: 1-2-4-8-9-10-11-12      8st hästar

DD2: 4-5-8-9-12                      5st hästar

8 x 5 = 40     40 x 10 = 400kr

Hur Tänker Fritte???

Igår kom äntligen den efterlängtade vinsten :).Känner att det blir höga odds idag
med så jag satsar lite stort idag, nu när jag har en liten pott.Måste satsa för att
vinna :).

I dagens dubbel 1 tycker jag att det känns svårt att hitta någon favorit.Tar med
8 st hästar.Nummer 4 Livi Destiny med Patrik Nygren i sulkyn blir nog favorit, men jag
tar med 1 Destiny´s Girl med Kung Takter :), 2 Manna med Örjan Kihlström"gubben i lådan"
som ofta överaskar :), 9 Crusetta med Björn Goop, 10 Helge Palema med Erik Adielsson,
11 Ted Blå Gul med Roberth Berg och 12 Swift Triumph med Åke Svanstedt.
Häst nummer 8 Tini Wini Pellini med Jorma Kontio blir min skräll här.

I dagen dubbel 2 verkar det stå mellan häst nummer 5 Exceptional Kemp med Johnny Takter och
nummer 9 Monster Drive med Örjan Kihlström.Men jag garderar med häst nummer 4 Speed Demon Love
med Björn Goop, nummer 12 Caballion med Fredrik B Larsson i sulkyn.Häst nummer 8 The Nobel Cape
med Roger Nilsson tar jag med som en liten skräll.Har startat 5 gånger i år och kommit 1:a en gång och 2:a
två gånger.

Lycka till alla racing lovers där ute :)

Tu di ludis / Fritte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0