Godmorgon Sverige & Grattis Fritte!

Hejsan svejsan!

Japp en fin Söndag verkar det bli! Tennis match om en stund och ska nog ta å klippa gräsmattan oxå!
Gick ju inte riktigt som planerat igår för MrKarlssons V75a. Men jag e inte bitter! Jag var riktigt nöjd med raden igår och är fortfarande det! Det var hästarna som sprang fel inte jag som tippade fel!? Haha

Men den där Mr Fritte är riktigt het! Stora insatser och stora vinster! Bara hoppas det fortsätter! Det verkar ju bli han som får stå för handpenningen på våran framtida häst! ;)
Uppdaterade Ekonomin här nu och såg att man ligger nästan tretusen back! Men målet är ju att det ska va plus på kontot vid årets slut så man kan ju ligga minus till sista helgen i December sen dra in miljonvinsten då! ;) Men Frittelito ligger 12hundra plus tror jag! Keep up the good work! Om jag känner Fritte rätt så kommer det nog en Dubbel idag oxå! ;)

Nehepp om man skulle ta sig en stoor kopp kaffe och sätta sig i solen och kedjeröka lite!

Ha en fin Söndag!

Tudililudis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0