Trött..

Hejhej suck

Skapligt slut efter monsterflytten idag..hann inte skriva ut nåt här på bloggen innan start. men det var väl lika bra eftersom man var helt fel ute. Hade spik på Ågards Lars och tog Joke Face på tre hästar! Så långt var det ju bra men sen var det helt fel skrällar som gick å vann. Hade med fyra hästar i Guld men hade ingen tanke på Magic Sisa men vafan den har ju gått bra och Adielsson i sulkyn! Dåligt Karlsson!
Sen missade man i fjärde och femte oxå trots garderingar..men hade ett lås i sjätte så den tog man sen tog man Bowling Inferno på tre hästar!

Men satan skulle verkligen behöva sätta lite tips här på bloggen för att få upp självförstroendet och lusten att fortsätta skriva här..men jag ger inte upp så lätt! ;)

Ska sätta mig nån timme varje kväll den här veckan och tokplugga Lördagens V75 på sumpan! Tror det blir en tripp dit med ett gäng kalla och en solstol å bara njuta! Sen avsluta det hela med ett par miljoner! Låter bra va?

Ne men jag känner efter varje omgång man spelar att man inte har pluggat ordentligt..som idag om man hade läst på noga om hästarna så skulle man fan kunnat haft med vinnarna i fjärde och femte som man missade. Sen eventuellt kanske ha tagit med Magic Sisa av en slump..då hade man suttit här med ett par millar på kontot!

Jag funderar starkt på att hänga på lite andelspel här och där! Spelpoolen här i Strängnäs har det gått ruggit bra för den senaste tiden så man får nog kolla runt lite! Eller kanske göra ett andelspel själv..hmmm

Nu jävlar går jag å lägger mig! Sja tjata lite på Fritte att han ska köra lite Frittes Dubbel den kommande veckan!
Trotting Princess på Jägersro Tisdag! Lopp 9 Spår 9. Ska bli fettfett!

Tudililudis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0