Snappsfrukost!

Hejhejhej!

Imorrn är det Fredag och helg! Ska bli så jävla skönt! På Lördag blir det snappsfrukost och smörgårdstårta med grabbarna! Och självklart V75 på det oxå! ;)

Har vart och jobbat i Eskilstuna idag och på vägen hem mötte jag först Hockey i hans feta merca sen mötte jag Norskn i hans feta merca! haha jag vill me ha en tuff reg skylt! Ska bli fint att ha en där det står VINNARE när man dragit in första miljonvinsten! ;)

Japp nu är Frittes dubbel ute och då är det dax för MrKarlsson å komma med lite tips! Hann inte lämna in nåt spel på Lea i första avdelningen men det va ju bra det eftersom hon gick i mål som femma - sexa tror jag! Har vunnit pengar på henne alla gånger jag spelat! Jaja men jag tror det blir en dubbel för Karlsson idag oxå och jag går emot Fritte lite och spikar andra dubbeln och streckar på lite i första istället! ;) Så vi får se hur det blir i dubbelkampen ikväll! ;)

I första är borde ju Dont wear pjs vinna tycker man men det är inte direkt en segervan häst så jag vet inte om han lyckas!? Men jag streckar på lite och hoppas på att en liten högoddsare smiter först! Varför inte Adielsson med Lucilu Hanover? Sen i andra chansar jag lite och spikar Hans Owe och ESTREET!

DD1: 2-4-5-7-8-11
DD2: 3 Estreet

6 x 1 = 6
6 x 20:- = 120:-


Lycka till där ute!

Tudiludis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0