HotHotHot!

Hejhejheeej!

Jävlar va varmt det är ute! Tur att man jobbar inomhus hela dagarna så man slipper bränna sönder sig! ;)

Satt i bilen påväg hem idag och åkte förbi Tarzan Melanders stall och det var några som var ute å tränade! Fyy fan då sög det i magen efter att ha en egen häst! Fan det är bara en travvinst som står i vägen! :) Men den tar jag i helgen!

Ska bli så jävla fint å sitta i 30 gradig värme med ett gäng bira och dra in sju rätt på Lördag! Har börjat satt mig in i startlistorna nu idag! Och jävlar vilka lopp det är!! Tänkte sätta mig och leta ut två riktigt bra spikar ikväll! Mr Wade kanske? Får be svärmor springa över till Puro å höra lite! ;)

Jaja men nu skiter vi i Lördagens trav och kollar lite på kvällens! Tänker inte lira nån 65a eller DD men kan komma med lite svinbra tips! ;) Fritte hade slagit på stort idag och hade med sex hästar i varje lopp, men jag tror jag har en säker vinnare i sista avdelningen! Sorry Fritte! ;) Tror Michael America tar detta ganska enkelt! Han har vart ute i ruggit hårda gäng på slutet och gjort det kanon och nu är det betydligt enklare!

Oj nu såg jag att första avdelningen redan gått så jag ska skynda mig lite!

I Fjärde V65 avdelningen tror jag på Rutger Raket! Såg han på Mantorp live för några veckor sen och han var helt grym då han vann med ett par längder från spår 9 och det var regn och lervälling! Tror han rundar dom!

Ja det får räcka för idag!

Nu ska jag plugga V75 och kolla lite på Liven!

Tudiludis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0