V64 Solvalla 9 Juni

Hejhejhej!

Japp ny tuff design på bloggen och känner mig allmänt sugen på att lira trav! TRAV ÄR SÅ JÄVLA KUUUL!! ;)

Nu har jag gått igenom V64an tills ikväll och är taggad!! Fina lopp och MrKarlsson ska jobbe! Jaja så är det ibland. Måste ju tjäna ihop lite kosing som man kan tippa bort! ;)

Kvällens omgång ser mycket intressant ut och tror det kan skrälla lite!

I tredje avdelningen som är ett lärlingslopp kommer dagens största korsdrag! 12 Stoneridge Later som är streckad på 3% av kupongerna i nuläget!
I fjärde avdelningen gör Timo Nurmos hästen Vincent Du Ling årsdebut med Björn Goop i sulkyn och är i nuläget streckad på 12%! Ett måste på kupongen enligt MrKarlsson!
I femte avdelningen gör jag något som jag aldrig har gjort förut! Spikar en Svanstedt häst! Men han är så jäkla het just nu och jag är ganska säker på att Cash Winning Vita vinner detta från hans bakspår!
Sen i sista vinner Adielsson med Run Baby Run enkelt efter att Pamona blivit struken!

V64-1: 6-8
V64-2: 1-2-3-5-6-12
V64-3: 1-3-5-6-10-12
V64-4: 2-4-6-7-12
V64-5: 10 Cash Winning Vita
V64-6: 2 Run Baby Run

2 x 6 x 6 x 5 x 1 x 1 = 360rader / 360 Kronor


Sådärja! Nu är det bara ta rygg och bli rik!

Missa inte Frittes Dubbel som har premiär här på bloggen idag!!

Tudiludis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0