V65 Midsommarafton!

Hejhejhej!

Glad Midsommar!

Nu har man klippt gräset och spolat av utemöblerna så nu är man redo för grillning och öldricka!

Det känns som det är Lördag förmiddag så det är lite tomt utan V75!
Men det är ganska fina lopp på V65an! Har gått igenom loppen och har gjort två lite mindra rader!
Det känns lite roligare att göra två olika system istället för ett lite större och tror jag ska fortsätta med det!

3 Santana Ås blir nog rätt stor favorit i första avdelningen men jag varnar för 4 Karbo Cake som alltid gör bra lopp!
I Andra avdelningen blir nog 11 Steel Brodde favorit efter sitt förra lopp som han vann riktigt snyggt!
Men jag tror lite på 4 Luxury Star F. som vann med 2 längder senast!
I tredje blir 3 Order By Koffe stooor favorit och borde väll vinna lätt om allt går som det ska! Men hoppas på min jätte skräll 7 Ampe Boy! ( 7 är mitt favvo nr och jag kallades Ampe när jag var mindre!) haha
Fjärde känns riktigt svårlöst men tror på 1 Safir Brick som går med norskt för första gången i karriären!
I Femte blir 10 Propeller favorit men tror att 2 Estancia leder runt om!
Sjätte är ett kallblods lopp och 7 Lix Mollyn blir favorit! Men tror mest på 13 Höstbo Fredrik!



Ta det lugnt me spriten idag och lycka till om ni lirar nåt!


Tudililudis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0