V65 Östersund!

Hejhejhej!

Har kört en liten V65a ikväll och hoppas på att få en liten slant tillbaka så man kan tippa imorrn med! ;)
Drog in en liten chans dubbel oxå eftersom det gick så fint igår!

Dagens spel är absolut Sweet Desire i första avdelningen! Det var en liten travfågel som viskade i mitt öra att Norman är nästan säker på att hästen vinner! Så jag tror på dom orden och spikar och drar in ett litet vinnarspel oxå! Sen har jag två tokdrag i dom två sista avdelningarna! V65-5 : 14 Khabibulin som jag vunnit pengar på förut(66) i V-odds! ;) Sen i sista avdelningen är det 10 Marta Da Silva som jag tror kan överaska och spöa dom på upploppet! ;)




Imorrn är det snapsfrukost!!
Kommer bli en riktigt finfin V75 rad haha

Tudililudis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0