V65 Rättvik

Godmorgon alla bakfulla jävlar! ;)
Själv gick jag upp halv 8 pigg som en gris och satt på en stooor kanna kaffe och satt mig med V75 Startlistorna! ;)
Jag hade det riktigt trevligt igår med en liten klick släkt å vänner! Vart några pilsner och en liten wirre oxå men annars väldigt lugnt å skönt! Idag har dottern namnsdag och det ska firas med massa godis och smarrigheter!
Känns som det är Söndag idag och blev väldigt glad när jag kom på att det bara var Lördag!

Det kommer att bli mycket trav nu framöver! Nästa helg är det Sunbyholm V65 Fredag & V75 Lördag! Riktigt fina lopp på Lördagen med E3 Finaler! Sen nu på Tisdag springer Trotting Princess på Jägersro! Blir att bänka sig framför ATG Live och jobba in henne! Sen Onsdag den 7e är det dax att dra ner till Halmstad och Sprintermästarn! OjOjOj vilka travveckor man har framför sig! :)

Tror det kan bli riktigt fin utdelning imorrn och har hittat några drag som jag tror på! Men dom kommer imorrn! Ni får hålla ut! ;) 

Dagens V65 har jag tittat över och tror det kan bli väldigt favoritbetonat! Så det är nog läge att dra en V6 idag!

Har gjort en liten rad som borde gå in tycker jag! ;) Har med några små skrällar som man får hoppas på!



Jaja ha en fin bakfylle dag mina vänner!

Tudililudis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0