V75 Ösersund

Heeejheejheeej!

Snart dax för snapsfrulle och massa knasigheter så jag sätter mig å knåpar ner MrKarlssons rad här och nu innan jag blir för fuller! ;) Det ser riktigt intrerssant ut idag tycker jag och tror att det kan bli lite utdelning faktiskt!
Har några roliga drag och skrällar men börjar med spikarna! Hallsta Lotus tror jag ingen kan rå på om han gör ett liknande lopp som sist då han var tokit bra! En liten varning för Perssons andra häst Järvsöviking som han trodde lite på efter några bra träningspass! Men jag tror på Lotusen! Sen andra spiken i omgången blir Nisse Bean som jag tror ingen rår på! Han har visat att han hör hemma bland dom stora nu och jag ser inge motstånd i detta lopp..skulle va Niller då men neee han lägger sig andra-tredje utvändigt å bara blåser på upploppet! I första avdelningen hörde jag att Across the seas skulle gå med Norskt huvudlag och det vet man ju vad det kan ha för verkan! Han måste med på kupongen. Känns som Lexington ås är alldeles för överspelad! I andra avdelningen har jag ett liten korsdrag som jag tror starkt på! Xantippa Hornline till 7% som har två raka segrar och är sugen på en V75 vinst! El Toro vill nog köra i ledningen och kanske hela vägen?
I tredje blir ju Torvald Palema stor favorit men jag vill varna för Dig For Dollars som för en gång skull fått ett bra spår och är nog sugen på att vinna! i femte tror jag på Tillman och Lucky Raise som såg riktigt fin ut senast och kan nog va med i striden! Fiona septim ska gå med Norskt och kanske får en extra växel! Sista loppet så köttar nog Adielsson iväg med Katjing från start och sitter där så länge han kan. hela vägen??
Jaja nu har ni fått MrKarlssons funderingar och nu ska jag bli fuller!
Lycka till alla fina människor där ute!
NU KÖR VI!!



V75 1: 4-5-7

V75 2:
1-2-6

V75 3: 1-7

V75 4: 8 Hallsta Lotus

V75 5: 2-3-12-15

V75 6: 3 Nisse Bean

V75 7: 1-10-12

540:-



Tudiludis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0