2RÄTT!!??

Två rätt på V64 ikväll..
Jag fattar inte hur folk har tid med att plugga trav..jag skulle behöva ha detta som ett heltids jobb om jag ska ha nån chans att plugga på om alla hästar och få full koll..nån som är sugen på att anställa en rätt dålig amatörtippare kanske?  Men dom här såkallade "experttipparna" Nybrink, Vadsmo, Malla är dom anställda som experttippare och får lön eller? Och hur blir man experttippare? Jag har vart insatt i trav i ca ett år och har aldrig sett Nybrink sätta ett tips! Eller jo det har jag väll kanske men då är det dom såkallade "dragen" han kommer med på typ 3gånger pengarna! WOW va duktig du är! Ne jag blir lite less när det går dåligt kanske ni märker! ;)
Men nu ska jag verkligen ladda batterierna tills på Lördag och sätta mig och läsa på och verkligen djupdyka! Och om man sitter med två rätt när man verkligen har gjort sitt bästa då känns det lite mer okej faktiskt!
Jaja ha en fortsatt trevlig vecka så kommer MrKarlssons riktigt genomtänkta V75a ut här på bloggen på Lördag förmiddag!

Tudiludis för fan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0