DagensDubbel 16Maj

Hejhejhej!

Gårdagens v75a gick inte så där jätte bra för MrKarlsson men det gjorde det ju inte för så många.
Grattis till dom ca 30 personerna som var med på det vinnande systemet! Jäkligt kul ändå när det blir ett andelsspel som vinner så det inte sitter en ensam grabb eller tjej med alldeles för mycket pengar på fickan. Fast när det väl blir jag som sitter där som ensam vinnare så vill jag gärna va själv om det! ;)

Fina tävlingar på Bjerke idag och tänkte köra en rak dubbel med Nu Pagadi och Maharajah å sätta en 300ing!

Men själv tar jag med mig min snygga tjej och drar till Sundbyholms travet och kollar lite trevligt trav!

Ha en fin Söndag så hörs vi!

Tudiludis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0