FREDAG!

Tjoohoo fy fan var länge sen det var så här skönt att det är fredag! Sitter här med en finfin grogg, lyssnar på finfin musik å pluggar travet inför morgondagen! Är iofs skapligt förkyld med det skiter jag fullständigt i just nu! Tror jag kör två spikar och två lås imorrn och garderar på i resterande lopp och hoppas satan på lite utdelning imorrn..börjar bli riktigt less på alla jävla favoritomgångar som varit på V75 och V64 dom senaste veckorna..ser ju ut på förhand som att det ska ske nu imorrn igen med jag har en liten känsla för lite skrällar som kan ge lite utdelning..är glad om det blir över 10bananer för sju rätt iaf! jaja jag lägger ut min rad imorrn förmiddag iaf!

Dagens drag ikväll blir 6 Livi Champagne i Lopp 8 på Kalmar ikväll! Var riktigt fin senast och är nog på gång!

Ps. Fy fan va dåligt av ATG att fucka upp det med DD-Mästaren! Får ju för fan se till att vara förberedda om man drar igång en sån tävling! Självklart kommer det att bli mycket folk som vill vara med, med tanke på hur stor travsporten är här i Sverige nu! Jävligt dåligt iaf! Jaja skönt att få ur sig!
Hörs imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0