HejHejHej!

Gårdagen gick väl lite sådär travmässigt. Första loppet är väl inget å snacka om egentligen..trodde helt enkelt inte att Kasper Scott skulle vinna. Men andra loppet och min spik av Nisse Bean är jag ju rätt stolt över! ;) Det gäller ju att ta ställning och det gjorde jag ju även i sjätte avdelningen när jag spikade I Saw You som galloperade på upploppet men hade nog fått stryk av Youpie ändå som var riktigt jävla bra! Sen att man satt 10 oddsarn Fast Call får man väl va lite stolt över oxå! ;)

Jaja ny dag och nya drag!

Skiter i att lämna nån V65a och nöjer mig med att dra in lite fina pengar på Vinnarspel och dagens dubbel idag!

Här får ni lite MrKarlsson vinnare som jag tänkte tjäna lite pengar på idag!

Solvalla Lopp 4. 12 Singularity Hanover har gått fint på slutet och tror han tar första segern i karriären här!

Solvalla Lopp 5. 13 Sybaris Hanover är en stark häst som nog kan blåsa förbi alla på upploppet!

Solvalla Lopp 6. 6 Scarlet Stefan Melander är en bra kusk/tränare som verkar vara på gång med sina hästar!

Och här kommer min DagensDubbel för dagen!

DD1: 1-3-4-5-6-8
DD2: 1-5-10

180kronor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0