HELG!

Fyyhy fan va skönt att det är fredag! Ska bli riktigt skönt med en ledig helg!
Satt på lagret efter jobbet idag å kollade lite atg live..hade 41 spänn kvar på atg kontot och letade skrällar. Hittade ett par fina skrällar i lopp 9 på Rättvik, amatörlopp som det har en tendens att skrälla i har jag märkt. så man drog in en VP på Dalsbo Kongen som inte hade startat på nästan två år. Yes! V-Odds: 50,01 P-Odds: 14,19. Så nu har man råd att lira lite V65 ikväll och V75 imorrn! ;)

Har gjort en riktigt fin rad tills ikväll som jag tror starkt på!
Har hittat några riktiga korsdrag som jag tycker är alldeles för lite streckade!

I första avdelningen blir nog Intoxicated jättefavorit och hon vinner nog detta lopp 9 av 10 gånger men jag har en liten feeling för Adielsson och Knockout Rose!
I andra avdelningen blir det en liten chans spik! Magic Rex från ett dåligt läge, men som jag tror vinner detta!
I tredje är det två hästar som blir mest spelade men tror att en tredje kan smyga med och vinna! 2 Dixie Exclusive som i näst senaste starten gick i dödens hela loppet och köttade ner ledaren till slut! 5%!!
Fjärde avdelningen är ett amatör lopp som jag tror kan skrälla rätt bra! Och hoppas på mitt korsdrag 6 Miskos Exson till 3%! ;) I sista avdelningen är det dax för Mr Karlsson att äntligen bli Ensam Vinnare när 10 Dora East går och tokskräller!! haha fan det låter ju bra iaf! 




Kommentarer
Postat av: Micke

Snyggt att sätta det stora korsdraget

2010-05-21 @ 23:25:06
Postat av: Karlsson

Tackar! det känns bra! ;)

Synd bara att man missade det fina korsdraget i andra avdelningen!

2010-05-21 @ 23:41:15
URL: http://ensamvinnare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0