FinFin helg sen semester!

Japp MrKarlsson har semester hela nästa vecka! Jobbfri och barnfri! Sovasovasova! ;)
Elitloppet på Söndag! Såg ett klipp med Lucky Jim i nån lunchsändning nu i veckan och saatan vilken häst!! Han var ute å kände på banan och när han kom ur svängen och ut på rakan och borrade ner huvet och bara gasa då var det rysningar på Karlsson! ;) Ska se om jag kan hitta klippet å lägga upp det här! Men innan Elitloppet är det V75 imorrn som gäller! Riktigt fina lopp men känns ändå lite B när man vet vad som väntar på Söndag! Men jag har kollat  igenom omgången och gjort en liten rad som jag tänkte lägga ut.

I avdelning 1 är det ju bara spik på Skully Gully som gäller! Även om det är bra hästar emot och det är årsdebut så ska hon vinna det loppet hur lätt som helst!
Sen i andra så kommer andra spiken på en gång! Yukon Boko! Lite svårt att inte ta med Nisse Bean min nyblivna favvohäst men han ska faktiskt inte ha en suck mot Luddes häst som har sett ruggig ut!
I tredje är det Åkes två hästar som troligtvis kommer göra upp om segern men tar med Luddes Lewis O.M. som skrällde senast och som bara är streckad på 5% av kupongerna.
Fjärde avdelningen ser lite klurig ut och jag streckar på som fan här och hoppas det blir ett liiitet korsdrag iaf!
I Femte drar jag en liten chansspik! Men tror faktiskt att Tillman bakom Gamay Ribb leder från start till mål!
I sjätte låser jag loppet med tre hästar och tror det ska räcka! Hoppas på nån av Fredrik Perssons hästar! Varför inte Tom Raider start till mål där oxå!?
I sjunde och sista tar jag med tre hästar och hoppas Finnen Super Sprinter går å överraskar så det kanske blir lite utbetalning!


Lycka till imorrn allesammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0