Travtravtrav!

Tjatjatja!

Fan nu börjar det suga i travtarmen! Inte lång tid kvar nu! Är sååå jävla sugen på att åka upp på Söndag men vet inte om min fyra åriga dotter är lika sugen på att gå runt bland 30000 andra travnördar! ;) men vi får se det är ju ändå jag som bestämmer! haha
FinFin uppladdning med Skully Gully på Lördag! Tror hon vinner i årsdebuten och kan nog bli en spik i första avdelningen! Tänkte sätta mig ikväll å gå igenom helgens trav lite nogrannare!
Har fan ingen aning hur det kommer att gå på Söndag!!?? Men det ska bli riktigt kul å se Lucky Jim i första försöket och kommer nog bli skaaaaaplig körning om täten mellan Copper Beech och Lavec Kronos!!! Ähh kommer bli tokkul!
Jag skiter fullständigt i V64an imorrn! Kollade igenom startlistorna men det ser heeeelt ointressant ut när man vet vad som kommer i helgen! Så det blir full uppladdning inför helgen!

Imorrn springer Trotting Princess på Bjerke som sagt! Håll tummarna!!

Ha en trevlig kväll i skit vädret!

Tudiludis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0