Tredje plats!

Trotting Princess slutade trea i Norge nu ikväll! Grattis svärmor! ;)

Min dubbel sprack rätt fort! haha Ne Åkes häst var ruggit grym! Men Monster Drive i andra satt man iaf. Satte en tjuga vinnare på den oxå ;) 6,9 i v-odds så va fan 140 bananer e inte fy skam så här en Onsdagskväll!
Fan nu närmar sig helgen med stormsteg! Ska ju upp på bröllop i Gävle på Lördag men åker hem på kvällen så man är pigg å laddad på Söndag! Blir nog att man bänkar sig framför tv:n..skulle vart otroligt fint att åka upp men men det kommer fler chanser får man hoppas! Får dra ner till Halmstad på sprintermästaren i Juli istället!

Köpte mig en riktigt tuff kostym väst idag!! Fy satan va snygg ja kommer va på bröllopet! ;)
Ne nu ska jag ta å börja varva ner och lägga mig å kolla Seinfeld innan det är dax att glida in i drömmarnas värld!

Ha det fiint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0