V75 Dannero

Hejhejhej!

Sitter här med en liten folköl i handen efter en lååång arbetsdag. Det blev bara folköl eftersom att man ska upp å jobba imorrn med..blir nog en riktigt lång Lördag och kommer med största sannolikhet att missa travet imorrn. Surt som satan! Men vafan man kanske får en liten slant för slitet så man har lite kosing å spela bort nästa månad oxå! :)

Nu har man lagt ner en bra stund på en riktig grunddykning i morgondagens V75a.
Har skrapat ihop en rad på 1200 rader men har fan inte råd att lira den själv och kan fan inte ta bort några hästar heller! Så den som har en slant över och vill ha chansen att bli miljonär så är det bara att ta den! ;)

Jag tror fan att jag har hittat ett par riktiga skrällar i omgången då jag tror att det kan bli riktigt hög utdelning!
Kör med två spikar imorrn. Två hästar som jag inte kan se förlora. Den första kommer i avdelning 3, 3 Triton Sund som möter rätt så lätt motstånd och bör vinna tycker jag. Sen den andra spiken kommer i kallblodsloppet ,avdelning 5, 7 Fax Ivar K.R. som har tre raka vinster och har sett riktigt fin ut och med värsta konkurenten på 100meter tillägg så bör han vinna! Sen går vi över till mina riktiga korsdrag i omgången! I avdelning 1: 8 Loveletter som har två raka vinster, båda från bakspår. jag tror fan att hon kan smyga med och överraska dom två favoriterna i loppet! Streckad till 7% i nuläget!! Sen min andra bomb som jag tror på kommer i fjärde avdelningen: 4 Too Cool To Loose som jag tror kan smyga med och och speeda ner dom på upploppet! 11% i nuläget! Sen i sista avdelningen kommer en av mina favorithästar: 11 G.Q. Man! Barfota runt om och med Sveriges bästa kusk kan han bli riktigtriktigt farlig! 2%!!
Japp här kommer raden iaf!

V75-1: 4-5-8
V75-2: 4-8-9-10-11
V75-3: 3 Triton Sund
V75-4: 3-4-6-10
V75-5: 7 Fax Ivar K.R.
V75-6: 1-2-3-6-10
V75-7: 2-3-9-11


1200 rader / 600 kronor

Lycka till imorrn alla racinglovers! ;)
Tudiludis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0