V75 Gävle

Nu jävlar kommer miljonerna delas ut! Tror fan att det kan bli en riktigt hög utdelning idag! Snackade med en kompis som trodde det skulle bli en favoritomgång till idag..men nejnejnej har några riktiga korsdrag som jag verkligen tror på!

I Avdelning ett är 2 Ågårds Ludde favorit med 58% just nu. Men han har visat att det inte är en häst att lita på. Så jag tar med 6 Lingesbo Chippen som Adielsson såg som sin största vinstchans i omgången! Bara en sån sak!

Avdelning två ser lite klurig ut och många tror att 1 Unix Brodde ska hålla ledning och sitta där ända in i mål..men inte jag! Efter att ha sett 8 Nisse Bean i dom senaste tre starterna (alla från bakspår) när han har näst intill utklassat motståndet så blir det MrKarlssons första spik i omgången. 23%!

Gulddivisionen ser ut att bli rätt spännande! Tror inte riktigt på att 9 Iceland har full form än och tror han kan få det tufft från 9e spår! Tar med 6 hästar och hoppas som mest på min favorithäst 11 Star Running som gör det bra varjevarje gång men lyckas inte riktigt vinna! Dags nu kanske?

I fjärde kör jag ett lås på 2 Hallsta Lotus och 6 Feseth lynet och hoppas det räcker Hallsta borde kunne vinna det där lätt tycker jag!

Femte loppet ser jäkligt öppet ut tycker jag och drar in sex hästar! 14 S.H.Ts Playmate har sett riktigt fin ut och kan nog smyga med och spurta ner alla tillslut!

I sjätte avdelningen kommer MrKarlssons andra spik! Youpie? Nejnejnej 2 I Saw You tar täten och youpie får gå i dödens hela loppet..sen glider han ifrån och vinner säkert! I saw you alltså! ;)

I sjunde och sista garderar jag upp med 5 hästar och det ska räcka! Tror mest på 10 Katjing men vågar inte riktigt gå all in där!

V75-1: 2-6-9
V75-2: 8 Nisse Bean
V75-3: 4-6-7-9-10-11
V75-4: 2-6
V75-5: 4-6-8-9-10-14
V75-6: 2 I Saw You
V75-7: 1-2-8-10-11


1080rader/540kronor

Så där ja mina vänner! Nu är det bara luta sig tillbaka och njuta av ännu en finfin travdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0