V75 och bakis!

Sitter här skakis och snurrig! Hade kul som satan igår!
Jahopp fin fina lopp idag! Ska bli riktigt skoj!

Går ut hårt i första avdelningen å spikar Local Conch som borde krossa allt!
Andra avdelningen ser lite klurig ut och skulle vilja ta med alla hästar men drar ett lås och hoppas det räcker!
I tredje avdelningen streckar jag på lite och hoppas på en liten skräll! Go On Pale till 8% kanske?
I fjärde chansar jag med tre stycken lite småskrällar! tror det ska gå vägen!
I femte avdelningen har vi dagens drag!! HoityToityFace till 6%!!
I sjätte tänkte jag spika Conrads Garland men jag måste fan ha med Dresscode som gått jäkligt bra!
I Sista avdelningen hoppas och tror jag på  River de Liton till 12% men tar me några hästar till!

V75-1: 2 Local Conch
V75-2: 2-5
V75-3: 1-4-5-8-10
V75-4: 1-4-5
V75-5: 4-6-10-11
V75-6: 5-7
V75-7: 5-9-13


720rader/360:-

Lycka till nu och hoppas man får in några lopp iaf! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0