V75 Mantorp

Hejsan Racinglovers!

Nu var det skitlänge sen man skrev här på bloggen. Har haft mycket den senaste tiden så har inte haft tid att sätta mig in i travet så mycket och då känns det inge roligt att lägga ut nåt här när man bara lägger ut för att få ut nåt!
Men nu är jag riktigt sugen på skriva här och gör det enbart för min skull..lite som en vuxen dagbok! haha
Sen är det ju bara kul om det är nån som går in och tittar lite ibland och skriver nån kommentar..även om det är i stil med: Fan va du är kass jävla Karlsson jävel! haha Jaja nu kör vi!!

Har hittat två roliga och steeenklara spikar!

Avd 1: Nisse Bean är för mig stenklar! Vilken jävla vinnarskalle på denna häst! Spår 10. 2640m kan inte bli bättre! Det kommer garanterat bli körning där framme med Pinepower Rose och Minos Vang. Så det gynnar ju självklart för min spik! Och förstår inte riktigt hur han kan bli så bortglömd gång på gång! 26% just nu!

Min andra spik kommer i Sista avdelningen V75-7. Det verkar som att folk tror att detta kommer bli ett jämt lopp med tanke på streckprocenten men tror enbart att det är för att dom flesta tycker att det är "tråkigt" att spika sista och vill hitta lite skrällar där och självklart vill man sitta med sex rätt inför sista och jobba in en skräll men det är helt onödigt just idag eftersom att min sten sten klara spik Royal Neo kommer krossa detta motstånd till 35%!! Jaja jag är ju iofs bara glad att han e så lite streckad men känns konstigt för mig bara.

I V75-2 har jag vart inne på att spika 13 Fly High Kemp men är inte riktigt säker än. Han har ju gått ruggigt bra dom denaste loppen men nu är det ändå kort distans, bakspår, tillägg och går med skor. Skorna ska inte spela någon roll men är lite osäker. Tror det blir ett lås med Andoverandout som troligtvis tar täten och får sitta och styra och ställa där framme.

Om Maharajah hittar ut från sitt första spår blir han nog oslagbar..men jag hoppas på att han blir fast där inne så man kan jobba in nån jätteskräll! Tar med fem hästar och hoppas mest på Frick hästen Master Växus med Hockey i sulkyn. Går barfota för första gången på ca 2år och det tror jag kan ge en riktig jävla extra växel!

V75-4 är riktigt intressant efter dom två strykningarna och en som är ruggigt bortglömd är 11 Editio som nog kan skrälla till!

V75-5 är ett lärlingslopp som man gärna hade helgarderat om man hade haft råd men jag får klara mig på fyra streck. 14 Amanda Palema känns som ett roligt streck som är streckad på 9% just nu.

I V75-6 tror jag det räcker med tre streck och jag tänkte jobba in 12 Friday Starlight som hade vart ifrån länge innan förra starten och som gjorde det bra och som nog gått frammåt med det loppet. Ska lättas inför denna start oxå..är inte riktigt säker på vad det betyder men det låter kanon! haha jag e bra! ;)

OBSOBSOBS!

Ändrat lite i raden här nu efter lite ny info!
Hörde att Royal neo min spik i avdelning 7 inte fått i sig nån vätska så jag garderar den med 6 Aces Majesty
Och tar bort Andoverandout i andra så jag spikar alltså Fly High Kemp i andra avdelningen.
Lägger även till 1 Britt Hudson i femte efter att ha hört att Ingves var väldigt optimistisk och han ska testa köra i ledningen så långt det går!

V75-1: 10 Nisse Bean               (5-4)
V75-2: 13 Fly High Kemp          (6-12)
V75-3: 1-3-5-9-10                    (7-4)
V75-4: 1-9-11                           (2-10)
V75-5: 1-2-7-11-14                  (5-12)
V75-6: 1-4-12                           (2-3)
V75-7: 6-7                                (2-10)

450rader / 225kronor


Tudiludis och lycka till!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0